Subject: FW: Fwd: Fwd: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised tingimused_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Apr 2024 13:01:46 +0300

Tere, palun tehnovõrgu spetsile seisukoha andmiseks reg. Mitte mulle😊

From: Marie Assmann <[email-masked]>
Sent: Tuesday, April 16, 2024 12:18 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: Fwd: Fwd: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised 
tingimused_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133

Tere, Krista!

Tehnilised tingimused ja kliendi ning elektrilevi info all kirjavahetuses.

Elektrilevi kui ka klient näevad uut elektirkilbi asukohta pigem 
olemasolevast mastist. Manuses tehnilised tingimused.

Olemasolev elektrikilp asub kinnistu piirist 40 cm kaugusel ja enamsti 
linnades on samamoodi, et elektrikilp jääb tänavamaale ning eraldi mingit 
lepingut elamu ehitusloa taotlusega ei tehta. Elektriettevõtte kaudu võib 
olla hiljem tehakse need.

Andke teada, kuidas edasi? Kas antud tehnilised tingimused piisavad ja saame 
märkida vajadusel proj. elektrikilbi ikka olemasolevasse elektriposti.

Head!

-- 

 <https://htmlsig.com/t/000001DJ54DS>

  <https://s3.amazonaws.com/htmlsig-assets/spacer.gif>

Marie Assmann / Projekteerija
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] / (+372) 
5300 3082

  <https://s3.amazonaws.com/htmlsig-assets/spacer.gif>

Nord Homes / arhitektuuribüroo + majatehas
(+372) 5897 4122
Erika 14, Tallinn (Arsenal Keskus)
 <http://www.nordhomes.com> www.nordhomes.com

-------- Forwarded Message -------- 

Subject:

Fwd: Fwd: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised tingimused_Lohusalu küla, 
Lohusalu tee 133

Date:

Tue, 16 Apr 2024 08:55:40 +0100

From:

Paula Tamm  <mailto:[email-masked]> <[email-masked]>

To:

Marie Assmann  <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked]>

Tere Marie,

Olen Elektrileviga asja arutanud ja tundub, et kõige lihtsam on nii, et see 
liitumiskilp tuleb olemasoleva elektriposti külge (mitte maakilp), mille 
asukoht on püsiv. Kui ma laseksin selle liitumiskilbi praegu juba 
paigaldada, kas siis transpordiamet oleks sellega rahul (kuigi ma ei saa 
aru, miks seda kohe peaks vaja olema kui lepime asukohas nagunii kokku ja 
mast on ju püsivas kohas)? Kaablit mastist ehitama hakata vist pole nagunii 
võimalik enne kui ehitusluba antud (ja poleks nagu mõtet ka) ?

Olen natuke segaduses sellessuhtes, et mida neil täpselt veel tarvis on?

Tänud ja kena päeva,

Paula

---------- Forwarded message ---------
From: Keiu Lindeburg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, Mar 18, 2024 at 12:43 PM
Subject: RE: Fwd: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised 
tingimused_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133
To: Marie Assmann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Paula Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Tänan pöördumise eest.
Täna on kliendile pakkumine väljastatud ning liitumispunkti asukohaks on 
kinnistupiiril oleval võrguettevõtja mastile.
Kui on soov kinnistupiirile maakilpi liitumispunkti siis tuleb olemasolev 
pakkumine tühistada ja uus menetlusse anda. Kinnistupiirile liitumispunkti 
rajamine eeldab aga projekteerimist ning see on kuni 300päeva.

Liitumispunkti ja elektriühenduse võib klient juba enne ehituse algust 
rajada.

Meeldivat koostööd soovides

Keiu Lindeburg
Liitumisspetsialist

Elektrilevi OÜ
+372 5348 6225 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Marie Assmann <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 15, 2024 2:50 PM
To: Keiu Lindeburg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fwd: Fwd: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised 
tingimused_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere!

Olen üksikelamu arhitekt ja tegelen antud projekti ehitusloaga.

Hetkel on meil seis, et transpordiamet ei soovib, et eleker ja elektrikilp 
oleks projekteeritud ja mitte perspektiivsed. Transpordiamet kirjutas, et 
"liitumised on kavandatud osaliselt riigitee alusel maal, mis eeldab 
notariaalse lepinguga  isikliku kasutusõiguse seadmist." ja sellest 
tulenevalt arvas transpordiameti ametnik, et kui liitumispunkt on meie 
kinnistul, siis võimalik, et isikliku kasutusõiguse seadmise lepingut ei ole 
vaja teha, aga seda saavad vaadata alles elekrifirma antud tehniliste 
tingimustaga.

Hetkel ei saa aru, kas elektrikilp jääks transpordimaa kinnistule posti 
külge või tuleks Lohuslau tee 133 kinnistule?

 Kas selle liitumiskilbi saab tekitada ka Lohusalu tee 133 kinnistule nagu 
all oleval asendiplaanil näidatud või kuidas?

Ma olen aru saanud, et elektrikilbi paigaldamisega võib klient hakata 
tegelema juba enne elamu ehitusloa saamist ja sellel toimub teie kaudu 
eraldi projekteerimine, kooskõlastamine ja ehitamine? Keegi alltöövõtja teeb 
teil elektrikilbile projekti, et need toimetused kõik elektrilevi kaudu?

Head!

-- 

 <https://htmlsig.com/t/000001DJ54DS>

  <https://s3.amazonaws.com/htmlsig-assets/spacer.gif>

Marie Assmann / Projekteerija
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] / (+372) 
5300 3082

  <https://s3.amazonaws.com/htmlsig-assets/spacer.gif>

Nord Homes / arhitektuuribüroo + majatehas
(+372) 5897 4122
Erika 14, Tallinn (Arsenal Keskus)
 <http://www.nordhomes.com/> www.nordhomes.com

---------- Forwarded message ---------
From: Keiu Lindeburg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Mon, Feb 26, 2024 at 11:25 AM
Subject: RE: Võrguga liitumise taotlus ja tehnilised tingimused_Lohusalu 
küla, Lohusalu tee 133
To: Paula Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Tänan meeldiva telefoni vestluse eest.

Edastan tehnilised tingimused nr 468659. Soovi korral jagab lisainfot Peep 
Herm | [email-masked] <mailto:[email-masked]>  | +372 
505 6891 .

Lisan juurde ka kaardi pildi kuhu täna liitumise rajaksime (kollaseks 
märgitud mast):

Liitumislepingu pakkumine nr 468649 on edastatud Teile iseteenindusse 
tutvumiseks ja allkirjastamiseks. Pakkumine on kehtiv 60päeva.

Meeldivat koostööd soovides

Keiu Lindeburg
Liitumisspetsialist

Elektrilevi OÜ
+372 5348 6225 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Paula Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, February 23, 2024 11:03 AM
To: Keiu Lindeburg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Võrguga liitumise taotlus_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere Keiu,

Vabandust, et ei saanud teie telefonikõnele varem vastata. Olen hõivatud 
11:00 ja 13:30 vahel, aga mulle sobib rääkida ükskõik, mis muul ajal täna.

Jah, peakaitsme suuruseks jätaks 40A. Kui lihtne seda hiljem muidu muuta 
oleks kui peaks tarvis olema?

Seletuseks, mul on hetkel käsil maja ehitusloa taotluse koostamine. Kuna 
peame ehitama mahasõidu riigi maanteelt, siis transpordiamet nõuab meilt 
eraldi tehnilisi tingimusi elektrileviga liitumiseks (mitte tüüpseid). Kui 
varem tehnilisi tingimusi selle krundi jaoks Elektrilevit küsisin, siis 
öeldi mulle, et "uuel liitumisel madalpingel või eramu elektripaigaldise 
projekteerimiseks on olemas tüüpsed tehnilised tingimused.  Antud tehnilisi 
tingimusi eraldi tellida ei ole võimalik." kuid transpordi ametile neist ei 
piisa.

Millised tehnilised tingimused peaksin ma teie hinnangul teie leheküljel 
olevast menüüst tellima ? Kas "detailplaneering" tasuliste tehniliste 
tingimuste nimekirjast? Tehniliste 
<https://www.elektrilevi.ee/et/tehnilised-tingimused/tellimine>  tingimuste 
tellimine - Elektrilevi.

Kuidas liitumine täpselt toimiks ja kas teie meelest on mõistlik see juba 
enne ehitusloa kätte saamist ära teha?

Esmakordselt tegelen selle asjaga, nii et mu arusaam kogu protsessist ei ole 
kõige parem! Aga kokkuvõtteks siis niipalju, et põhiline, mis ma hetkel 
kindlasti tahaksin kätte saada on eraldi tehnilised tingimused käesolevale 
krundile, mis näitavad siis liitumispunkti ka.

Kena päeva,

Paula

On Fri, Feb 23, 2024 at 7:44 AM Keiu Lindeburg 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Püüdsin Teile helistada.
Võrgu konfiguratsiooni vaatest saame Teile liitumist pakkuda kinnistupiiril 
olevale mastile. Kas peakaitse jääb 40A?
Tehnilisi tingimusi saate tellida Elektrilevi kodulehelt, sõltuvalt 
milliseid Teil täpselt vaja on: 
<https://elektrilevi.ee/et/teenused/tehnilised-tingimused> 
https://elektrilevi.ee/et/teenused/tehnilised-tingimused

Meeldivat koostööd soovides

Keiu Lindeburg
Liitumisspetsialist

Elektrilevi OÜ
+372 5348 6225 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Paula Tamm <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 12:31 PM
To: Keiu Lindeburg <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Võrguga liitumise taotlus_Lohusalu küla, Lohusalu tee 133

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Learn why this is important 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you recognize 
the sender and know the content is safe.

Tere Keiu,

Tänud vastamast. Asendiplaan nüüd emailile lisatud.

Kas oleks võimalik saada ka tehnilised tingimused antud krundil ehitamiseks?

Kena päeva,

Paula

On Thu, Feb 22, 2024 at 7:37 AM Keiu Lindeburg 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere

Täname esitatud taotluse eest.
Palume edastada asendiplaan, seejärel saame väljastada pakkumise.

Meeldivat koostööd soovides

Keiu Lindeburg
Liitumisspetsialist

Elektrilevi OÜ
+372 5348 6225 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Iseteenindus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 5:01 PM
To: Liitumised/Elektrilevi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Võrguga liitumise taotlus

Lepingu sõlmija nimi: PAULA TAMM
Lepingu sõlmija isikukood: 49108032232
Taotluse esitaja nimi: PAULA TAMM
Taotluse esitaja isikukood: 49108032232

Esindaja: PAULA TAMM
Volituse alus:
Esindaja telefon: +4407585138453
Esindaja e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Aadress: Harju maakond, Lääne-Harju vald, Lohusalu küla, Lohusalu tee 133
Objekti tüüp: Eramu
Objektitüübi kirjeldus:
Katastritunnus: 29501:001:0520 Kinnistu omandisuhe on kontrollitud 
kinnisturaamatu põhjal.
Peakaitsme suurus: 40A
Faasid: 3 faasi
Tariifsus: 2-tariifne (öö+päev)
Liitumispunkt L-EST koordinaadid: 
<http://xgis.maaamet.ee/xGIS/XGis?app_id=UU82&user_id=at&punkt=511438,6584407&moot=2000> 
X=6584407 Y=511438
Geodeetilised koordinaadid: Lat=59.397 Lng=24.201
Liitumispunkti lisainfo: Olemas asendiplaan, kus planeeritav liitumispunkt 
selgelt märgitud.
Primaarseadmete käidupiirkonna nimi: Tabasalu
Primaarseadmete käidupiirkonna liitumisspetsialisti nimi: Keiu Lindeburg